Home • Garantie & klachten

Garantie & klachten

Garantie

Vanuit Babystart Benelux staan we achter de kwaliteit van onze producten. Ben je onverhoopt toch niet tevreden over onze producten, laat ons dit weten

Het kan altijd voorkomen dat er een reden is om aanspraak te maken op onze garantie, bijvoorbeeld het product raakt beschadigd tijdens transport of het product functioneert niet zoals je zou mogen verwachten. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. Je kan aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.

Wanneer je een gebrek aan een product ontdekt of zou horen te ontdekken dien je binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval binnen twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.

Indien je tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze vervanging van het product.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@baby-start.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via deze link.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.